SEO slovník

SEO slovník

Tento článek by vám měl osvětlit nejpoužívanější slova, či slovní spojení využívané v SEO a práci s ním.

SEO - Optimalizace internetových stránek pro vyhledávače.

SEM – Placené pozice u vyhledávačů (Například pomocí Sklik, AdWords)

interní odkaz - odkazy na jedné doméně (Například: z podstránek na hlavní stránku)

externí odkaz - odkaz na vaše stránky z cizí domény.

Ranky – Algoritmy určující kvalitu vašich stránek každý vyhledávač má svůj rank

PageRank – Algoritmus, který vyhodnocuje důležitost stránek  pro Google má rozsah od 0-10

S-rank – Algoritmus, který vyhodnocuje důležitost stránek  pro Seznam má rozsah od 0-100

Alexa rank – Ukazatel návštěvnosti,čím menší číslo tím jsou vaše stránky naštěvovanější

Indexovaná stránka - Stránka, kterou vyhledávač zařadil do své databáze.

SERP -  stránky s výsledky hledání u vyhledávačů

ON-Page faktory- Vnitřní SEO faktory určují kvalitu stránek z pohledu obsahu a kodu.

OFF-Page faktory – Vnější SEO faktory, tyto faktory se na stránkách nenachází(Například: Linkbuilding)

Linkbuilding – Souhrnné označené pro získávání zpětných (externích) odkazů pro vaše stránky

Duplicitní obsah - Obsah, který se již nachází na jiných stránkách a vy jste ho pouze okopírovali.

PR článek - Jedná se o reklamní článek na vaše stránky, či zboží, který má v sobě zpětné odkazy na vaše stránky.

BAN – Pokud dostanete BAN u vyhledávačů smažou vás ze své databáze a vaše stránky se nezobrazí ve výsledcích.

PPC reklama - Způsob SEM  neplatíte za zobrazení reklamy, ale za kliknutí na ní.

Robots.txt - Zde se nastavuje,co mají roboti vyhledávačů indexovat.

Můžete zanechat odpověď, or trackback z vašich vlastních stránek.

Zanechat Komentář

Musíte být přihlášeni abyste mohli psát komentáře.

Powered by WordPress | Get Cheap or Free T-MobileCell Phones Online. | Thanks to Best Savings Accounts, Credit Cards and Reverse lookup