Co je to PR Článek?

Co je to PR článek a jeho význam

Co je to pr článek?

Název PR pochází z Anglického jazyka a znamená Public Relations. Což po nedoslovném překladu znamená  vztahy s veřejností. Co je to tedy? PR článek je to souvislý text, který má v sobě zakomponované přirozeně odkazy. Autor se textem snaží upozornit na své stránky, co nabízí jako celek, nebo na určitou službu nebo zboží. Jelikož vložené odkazy na vaše stránky jsou v souvislém smysluplném textu, jsou pro vyhledávače „přirozené“ a takovým to odkazům dávají mnohem větší hodnotu, nežli odkazům z katalogů stránek, proto je výhodnější psát i pr články. pr článek by měl nalákat lidi na váš produkt, aniž by byla potřeba navštívit vaše stránky.

 

Co by měl pr článek obsahovat?

Měl by obsahovat především souvislý, smysluplný text o velikosti přibližně polovina A4. S počtem odkazů vnořených do textu se to nemá přehánět a optimální jsou 3. Většinou více odkazů ani katalogy PR článků nedovolují.  Většinou má pr článek osnovu takovou, že objasňuje určitý problém a váš produkt, či stránky problém vyřeší + popíšete další bonusy.  Pište pr články tak, aby byli poutavý a přitažlivý, aby se nestalo, že si návštěvník přečte pouze problém pak ho to přestane bavit a o vašem produktu už si nic nepřečte.  pr články můžete zpestřit grafickým doprovodem, doporučuji využívat odstavce.

!POZOR vyhledávače nemají rády duplicity. Doporučuju mít více verzí pr článků, protože kdybyste měli pouze jednu verzi a registrovali jí na více katalogů PR tak ho mohou vyhledávače brát jako duplicitní příspěvek a dát mu minimální hodnota nebo žádnou.

 

Ukázkový pr článek:

PR článek

Můžete zanechat odpověď, or trackback z vašich vlastních stránek.

Zanechat Komentář

Musíte být přihlášeni abyste mohli psát komentáře.

Powered by WordPress | Get Cheap or Free T-MobileCell Phones Online. | Thanks to Best Savings Accounts, Credit Cards and Reverse lookup