Obecné vysvětlení meta tagů
Meta tagy jsou zvláštní tagy s přesným určením. Jejich pozice je vždy v hlavičce tedy mezi a. Mnoho lidí meta tagy nevyužívá což je špatně. Sice význam těchto tagů upadá, ale pořád mají své místečko v SEO. Jejich význam je především pro vyhledávače.
Nejpoužívanější meta tagy:
Jazykové kódování
Jistě jste se již setkali se stránkami, kteří místo háčků a čárek měli nesmyslné znaky za to může tento meta tag, který určuje jazykové kódování stránek.
UTF-8- Jazyková sada obhajující většinu znaků včetně českých. Zajistí správné zobrazování háčků a čárek.
Popisek
<meta name=“description“ content=“Váš text“ />
Jedná se o popis obsahu stránky. Sem napište jednu větu vystihující danou stránku. Tento meta tag využívají, některé vyhledávače při výsledcích hledání. Připojují ho k
Příklad:
V Google:
Tento meta tag má omezený počet znaků. Nedělejte popisek příliš dlouhý, poněvadž by se stejně celý ve výsledcích hledání nezobrazil.
Klíčová slova
Klíčová slova se vkládají do tagu
| Počet klíčových slov je omezen. Jak vybrat správná klíčová slova se dozvíte v samostatném tématu.Klíčová slova se oddělují čárkou. Uživatel klíčová slova normálně nijak nevidí ty jsou pro vyhledávače. Klíčová slova jsou důležitá slova z textu na stránce. Bohužel někteří vyhledávače je zcela ignorují například Google, ale stále je výhodné je psát.
Autor Pomocí meta tagu lze uvádět i autora stránek |
| Příklad hlavičky stránky:
|



Publikováno v

Tags: