Jak na efektivní PPC reklamu

Jak na efektivní PPC reklamu

Vítejte u dnešního článku, který bude zaměřen na PPC systémy. Úvod bude cílen na začátečníky, kteří zatím bádají, co to PPC reklama vlastně je a druhá část bude pro pokročilejší uživatele. Návštěvnost stránek lze zvýšit pomocí SEO (Search Engine Optimization), kde základem jsou on-page faktory a of-page faktory. Této technice se dnes věnovat nebudeme, pokud vás zajímá, přejděte do rubriky SEO, která je zaměřená čistě na tuto tématiku.  Druhou variantou, kterou se dnes budeme zabývat je SEM (Search engine marketing). Laicky řečeno se jedná o veškerou placenou reklamu.

SEM se dobře vysvětluje na SERP, neboli stránce s výsledky vyhledávání vyhledávačů. Na obrázku níže vidíte výsledek vyhledávání Seznam.cz na hledané slovo „Bydlení“.  V červeném rámečku jsou výsledky založené na přirozené SEO hodnotě. V černém rámečku naopak výsledky SEM. Jedná se o placenou reklamu, u které nezáleží na SEO. Zobrazuje se na předních pozicích, či postranním boxu.

Právě pod SEM spadá PPC reklama a z tohoto důvodu jsem se snažil vysvětlit její princip. Nyní přímo k hlavnímu tématu článku. PPC se dělí na dva hlavní směry, jeden je zaměřen na vyhledávače a druhý na sociální sítě, které začínají dostávat čím dál tím větší slovo. Výběr záleží na zaměření vašeho produktu. Pokud cílíte na mladé lidi, doporučuji využívat sociální sítě.

Pro vyhledávače:

V ČR je dominantní Sklik od Seznam.cz a Adwords od Google. Tyto vyhledávače disponují vlastními systémy, které mají rozsáhlé funkce správy kampaní.

Výhody:

  • Neplatíte za zobrazení, ale za proklik (přesměrování člověka na vaše stránky).
  • Přivedený návštěvník je vždy relevantní.
  • Přední pozice ve výsledcích vyhledávání, nebo banner na cizích www s relevantním obsahem.
  • Detailní statistiky a historie prokliků.
Cílem každé kampaně je přivést co nejvíce návštěvníků přes proklik na vaše stránky, kteří se stanou zákazníky. Efektivita se odvíjí od poměru cena za proklik/ konverze.
Postup:
  • Nejprve je nutné udělat analýzu, přes která klíčová slova k vám návštěvníci chodí nejčastěji.
  • Vymyslet poutavé texty, které zaujmou.
  • Určit si rozpočet, který chcete do reklamy investovat.

Pro sociální sítě:

Facebook je svět sám o sobě, kde jinde byste našli miliardy (V ČR 3 miliony) uživatelů, kteří zveřejňují nespočet osobních informací, které lze využít pro dokonale cílenou reklamu. Správa funguje obdobně, jako Adwords, pouze jsou na výběr jiné druhy oslovování uživatelů FB:

  • Propagování příspěvků, pro získání fanoušků pro vaše FB stránky.
  • Klasická klikací reklama na www.
  • Propagování událostí.
Výhody:
  • Cílené oslovení uživatelů.
  • Na cílovou skupinu lze nastavit věkový filtr.

Závěr:

PPC správa kampaní je věda, pokud to s tímto druhem propagace myslíte vážně. Je na místě si nechat vytvořit PPC kampaň od profesionálů v tomto oboru. Zkušení správci kampaní vědí, jak optimalizovat náklady, abyste ušetřili, a zároveň zvýší efektivitu návratnosti investice v podobě vyšší konverze návštěvníků na zákazníky.

V České republice patří mezi top správce PPC kampaní společnost PPC Profits, která se zaměřuje na drobné živnostníky i velké korporace. Statistiky mluví jasně: 87% zákazníkům dokázali zvýšit tržby, snížení nákladů za jeden proklik až o 80%. Nový klienti dostanou počáteční kredit na prokliky 1800Kč zdarma. Jelikož se jedná o certifikovanou společnost (Certifikace kvality Google Adwords.) při vaší nespokojenosti garantují vrácení peněz.

 

Můžete přeskočit na konec a zanechat odpověď. Ping není v současnosti povolena.

Zanechat Komentář

Powered by WordPress | Get Cheap or Free T-MobileCell Phones Online. | Thanks to Best Savings Accounts, Credit Cards and Reverse lookup