Webové stránky, které prodávají

Webové stránky, které prodávají

V České republice třetina středně velkých firem nemá internetové stránky, které by prezentovaly jejich produkty a nabízené služby. Přitom každoročně značně roste počet nákupů přes internet a celkové tržby přesahují 80 miliard korun. Dále spousta manažerů stále nechápe, že do www stránek je nutné pravidelně investovat, protože internet je dynamický, tedy neustále se mění. Vyhledávače (Google a Seznam) v pravidelných cyklech aktualizují své parametry vyhledávání, kvůli čemuž dochází k změnám pozic ve výsledcích vyhledání na vaše klíčová slova.

Vlivy internetu na podnikání

Pozitivní

  • Oslovíte miliony lidí za minimální náklady. Pro názorný příklad mohu uvést aktuální trend ve stravování: Bio a farmářské produkty. Existují klasické způsoby prodeje těchto produktů prostřednictvím farmářských trhů, kamenného obchodu. Asi vás napadlo, že malý farmář nemá peníze na pronájem stánku v Praze na náměstí, či kamenného obchodu na perspektivní lokalitě. Před rozšířením internetu neměl šanci na velký úspěch a své produkty by prodával pouze lidem ve vsi, či známým. Naštěstí v dnešní moderní době internetu si nechá vytvořit webovky s kvalitním designem a skrze ně bude prodávat své produkty. Žádné vynakládání peněz na sklady, či prodejny, jednoduše zboží bude zasílat přes kurýrní firmy. S kvalitními stránkami a kvalitními produkty může během dvou let mít milionové tržby, protože lidé se rádi chlubí, co si kupují a kvalitní produkty doporučují ostatním na Facebooku, či o nich píší recenze v diskuzních fórech.

Negativní

  • Pokud se budete chovat k vašim zákazníkům neférově, či prodávat nekvalitní produkt. Velice rychle se tato informace rozšíří skrze internet a vaše pověst bude pošpiněna, což se znatelně projeví minimálně v poklesu tržeb.

Jak na dobré SEO

  • Kvalitní optimalizace stránek pro vyhledávače je pro úspěšné ziskové stránky „numero uno“, abyste pochopili význam SEO. Uvedu jednoduchý příklad s klasickým kamenným obchodem. Zde je veledůležité jeho umístění, jestliže bude v centru města ve frekventované části, kde jeho výlohy uvidí stovky, či tisíce lidí denně. Zpravidla mohu říci, že obchod bude ziskový s vysokým obratem. Ovšem, pokud se bude nacházet v odlehlé okrajové části města, kde ho denně uvidí jen obyvatelé okolních ulic, brzo zavře.  Stejně tomu je i u webovek, pokud budou mít kvalitní SEO, z čehož plyne dobré umístění v přední části výsledků vyhledání (Google, Seznamu), budou mít vysokou návštěvnost a větší procento konverze z návštěvníka na zákazníka. V opačném případě budou mít malou návštěvnost s malým množstvím zákazníků. Platí klasická matematická přímá úměra.
  • Cílenost. Optimalizaci je vhodné přesně zaměřit na vaší cílovou skupinu zákazníků. Vždy je dobré uvést oblast působnosti. Například společnost specializující se na www pro brněnské firmy bude mít klíčová slova „tvorba webových stránek Brno, či SEO optimalizace Brno„.
    •  Tuto správnou cílenost má společnost Tvorba stránek Brno, která primárně cílí na zákazníky z Brna a okolí. Správná cílenost má spoustu výhod, protože každý region v České republice je specifický s rozdílným smýšlením zákazníkům. Firma s působností v daném regionu bude mnohem více rozumět lokálním potřebám, nežli firma z druhé konce ČR.
Můžete přeskočit na konec a zanechat odpověď. Ping není v současnosti povolena.

Zanechat Komentář

Powered by WordPress | Get Cheap or Free T-MobileCell Phones Online. | Thanks to Best Savings Accounts, Credit Cards and Reverse lookup