Identifikace firem na webu
V dnešním článku vám představím unikátní systém identifikace firem na internetu, který vám ušetří hodiny času a mnohonásobně zefektivní váš marketing. Ve světe internetového marketingu platí pravidlo: „Každý návštěvník stránek je zároveň potencionální zákazník“. Cílem firemních stránek je samozřejmě zisk z provedených objednávek/zakázek, proto je základní kámen úspěšných stránek mít vysoké procento konverze (proměny návštěvníka na zákazníka). Zde přichází na scénu unikátní marketingový nástroj Seeky.cz, který funguje u firem ze 40 zemí a má 15 roků zkušeností v oblasti obchodu, reklamy a propagace.
Jak funguje Seeky.cz?
Seeky sbírá informace o návštěvnících vašich stránek. Možná vás napadne, že to umí Google Analytics také, ovšem Seeky jde mnohem dále dokáže jednotlivé návštěvníky identifikovat a zobrazit vám kontaktní informace. Vy následně můžete kontaktovat danou osobu a nabídnout jí svůj produkt, či služby s osobním přístupem.
Příklad: Vaše internetové stránky s prodejem pneumatik navštíví majitel autoservisu, ale nic neobjedná= nedojde ke konverzi. Díky Seeky se to dozvíte a budete moci osobně majitele kontaktovat s nabídkou obchodu s hromadnou slevou jen pro něj.
Můžete oslovit mnohem širší spektrum lidí v oboru a cílit na ně svou reklamu/nabídku. Mnohonásobně tím zefektivníte svůj marketing, protože bude mnohem cílenější, zároveň získáte více klientů = zvýšení zisků.
Výhody služby:
- Zefektivní marketing
- Šetří váš čas
- Získá nové obchodní kontakty a klienty
- Zvýší procento konverze vašich stránek
- Umí identifikovat firmy ze 40 zemí EU

Pokud nevěříte, jestli je vůbec možné takto identifikovat anonymní návštěvníky můžete si Seeky vyzkoušet ZDARMA v trial časově omezené verzi.
Důležitá informace je způsob placení. Neplatíte za měsíc, jako u většiny služeb. Platíte jen za to, co službou ZÍSKÁTE, tedy za každou úspěšnou identifikaci.