Internetové stránky

Internetové stránky

Internetové stránky jsou budoucností obchodování, tohoto faktu si je vědomo čím dál tím více českých podnikatelů a tak se logicky snaží své investice směrovat do internetové prezentace a její rozvíjení. Každým rokem se v internetovém obchodování protočí miliardy korun a každý podnikatel si může ukrojit kousek z tohoto obřího koláče peněz, který se neustále rozrůstá a zvětšuje. Jak toho získat? Nechat si vytvořit webovky od profesionálů, včetně obsahu, který je nejdůležitějším faktorem při výběru zboží. Kromě tvorby www na což většina podnikatelů zapomíná je neméně důležitá následná optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimization), nejčastěji řečeno zkratkou SEO.

Proč je tak důležité SEO?

Internetové stránky jsou od toho, aby je lidé navštěvovali a následně tím se stávali potencionálními vašimi zákazníky a následně část těchto lidí se konverzí stanou zákazníky a koupí si váš produkt.  Vás bude jistě zajímat, jak velká část lidí se stane zákazníky, to záleží na více faktorech, především na kvalitě obsahu stránek, které musí lidi přesvědčit, aby si produkt koupili a druhým stejně důležitým faktorem je počet návštěvníků, díky SEO můžete razantně zvýšit počet návštěvníků a tím přímou úměrou i počet konverzí, tedy zákazníků. Díky tomu následně budou vaše internetové stránky generovat mnohem větší zisky, nežli doposud.  SEO optimalizácia se jak již bylo zmíněno zaměřuje na vyhledávače, protože přes 90% návštěvníků všech webovek přijde z vyhledávačů. V České republice je dominantní vyhledávač Seznam.cz a následně Google. Je tak důležité vaše stránky optimalizovat pro tyto dva nejdůležitější vyhledávače, kteří vám přivedou nejvíce návštěvníků.

Z čeho se skládá SEO?

Optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO) se skládá ze dvou základních částí On-page a Off-page.

On-Page optimalizace, jak již z názvu vyplívá se zaměřuje na obsah stránek a jejich zdrojový kód. U zdrojového kódu  hraje primární roli zda jsou validní, tedy bez programátorských chyb jsou vyplněny důležité meta tagy v hlavičce kódu.

Dalším důležitým faktorem jsou nadpisy. Každá stránka musí mít jeden jediný nadpis h1 a následně h2 a h3. Nadpisy musí jít postupně za sebou nelze mít nadpis h2 před h1. V neposlední řadě jsou zde klíčová slova, neboli slova, z kterých chcete aby na vaše stránky lidé nejvíce přicházeli, pokud podnikáte v tvorbě www, tak vaše klíčová slova budou „tvorba www“,  atd. Tyto slova musí být v hojném počtu užita v nadpisech i samotném obsahu, aby měli silnou váhu u vyhledávačů.

Off-page optimalizace je především získávání zpětných odkazů na vaše stránky, psaní PR článků s vloženými odkazy a PPC reklama.

V případě zájmu navštivte internetové stránky ipagroup.sk, kde naleznete nabídky na SEO optimalizaci od profesionálů za dobré ceny.


Můžete zanechat odpověď, or trackback z vašich vlastních stránek.

Zanechat Komentář

Powered by WordPress | Get Cheap or Free T-MobileCell Phones Online. | Thanks to Best Savings Accounts, Credit Cards and Reverse lookup